The world keeps turning

image

Vi fick vykort, jippie! Dock så undrar jag pappa, deltog du verkligen i ett meditationsmaraton..?

Idag har jag haft portugisiskalektion och postat brev. Inte hunnit med mer än det än men snart ska jag äta och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det är så himla fint väder så känner inte för att gå till gymmet. Dock så vet ni ju redan att jag inte gillar shoppinggatan med sina obehagligt fina affärer, så får väl ta en promenad åt ett annat håll!
Förresten, kollade någon på matchen igår? Glömde fråga då, men varför fick Messi gult kort.. Förstod inte så mycket av vad de sa ^^

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till The world keeps turning

  1. Ali Hussain skriver:

    lill-ali lever! woho! trodde lillen gått o hängt sig eftersom du lämnat honom med den där lilla flickan (djävulen).

  2. DaD skriver:

    knappast…

Kommentera

