Shoppat!

Om det räknas som shopping när man köpt tva grejer.. snälla säg ja!

Gick först till starbucks med en bok och satt och läste ett tag, hur skönt som helst men till slut sa somnade min rumpa.. Sedan gick jag till en affär pa Avenida Paulista, den viktiga stora gatan typ tre kvarter fran mitt hus. Där ligger en affär som ser söt ut men som alltid gjort mig besviken. Men nu sa!


finafinafina va!? 

Ock sa kände jag mig sa nöjd med att äntligen ha köpt kläder, sa da tänke jag att jag skulle belöna mig själv med ett halsband ocksa! (mycket logiskt enligt mig)


Glaad

Det roligaste var ända att medans jag var inne i butiken (som har en egen liten ”radiokanal”) sa tyckte jag helt plötsligt att de sa
Kom igen kom igen
Konstigt, tänkte jag. Sedan hörde jag
Upp med händerna i luften (eller nagot annat sant där som later jättetöntigt pa svenska)
Sa var det nagon svensk lat pa deras radio, jag stog som ett fan och log medans jag försökte höra vad de sjöng om. Tio minuter senare spelade de dessutom ”On and on” med Agnes!
Och nu när jag kom hem hade en brasse uppdaterat sin fbstatus med en del av en Basshunterlat.. Det är väl dock inget att vara stolt över men ^^.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Shoppat!

Kommentera

