Onsdag – jag vet att ni älskar mina kreativa rubriker

image

Den här utsikten har ni väl sett några gånger, men i brist på bättre.

Idag vaknade jag med en djävulsk huvudvärk och hade inte en chans att somna om.. Men nu är det bra iallafall. Gick till gymmet som vanligt och sen trodde jag att jag skulle ha portugisiskalektion men det var visst imorgon.
Så nu kanske jag tar en sväng ner till shoppinggatan för kompletterande present (nej den kommer inte iväg idag heller..) och sen har jag fått brev från mami som ska svaras på! Brev kommer iallafall fram hyfsat snabbt till skillad från paket.
Sedan hade jag planerat att kolla på Milan – Barca, gillar ju zlatans hästsvans så mycket! Han ser ut som han är sju år.

Pratat lite med Vera idag också, hon är så snäll!
Jag vet inte vad jag ska berätta för er, om jag inte tycker något är intressant så ^^

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Onsdag – jag vet att ni älskar mina kreativa rubriker

  1. rebecca skriver:

    1. gå in på spotify
    2. sök på ”immortal” eller något (du ska hitta MJs album som heter Immortal
    3. Lyssna på låt nr 25. Immortal megamix
    4. lyssna på hela skivan
    5. HAPPY 😀

    (om du bara har vanligt datorljud så kan det bli aningen sämre än vad det egentligen är) men ändå 🙂

    ps. söt liten gubbe längst ner på denna sidan där man kommenterar 🙂 haha

  2. rebecca skriver:

    ny kommentar

    blev du glad nu? 😀 av denna roliga överraskningen 😀

  3. DaD;-) skriver:

    Hejsan! Dagens mammakommentar: Du dricker väl ordentligt med vatten nu? (tänker på din huvudvärk). Puss o kram, gumman!

Kommentera

