Fortfarande onsdag (höhö)

Ja ni vet ju redan hur min dag har sett ut!
Gymmet, inte portugisiskalektion, ner till shoppinggatan och sen kolla pa match.
Jag valde att heja pa Milan för att vara en liten snutta patriotisk, men det sket ju sig! Dock sa gjorde Zlatan (eller Ibrahimovichi som han heter här) mal sa far väl vara nöjd. De pratade till och med om hans bok som ligger pa topplistorna na Suécia, vad roligt för honom!

Om ni vill veta sa har jag skaffat tva vänner pa gymmet, tva tjejer som jobbar där har beslutat sig för att hjälpa till att lära mig portugisiska sa pratar lite med dem när jag ser dem!

Lyckades fa köpt en liten spegel till mig ocksa, om jag tydligen aldrig kommer köpa nagra kläder sa far jag väl unna mig annat!

Fin va? Ser ni mig hihihihiihh 

Nu vet jag inte riktigt vad som händer, Stella och Sandra akte till läkaren för nagot och jag har ingen aning när nagon kommer hem. Börjar bli hungrig men med min vanliga tur sa kommer de väl instövlandes precis när jag ätit klart. Gillar inte att äta ensam hela tiden. What to do, det finns pannkakor iallafall!

Boa noite queridos

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Fortfarande onsdag (höhö)

  1. rebecca skriver:

    ser dig

  2. Pappa skriver:

    Låter som en ganska skön tillvaro… trevligt att höra att du skaffar lite kontakter utanför familjen.
    Såg tyvärr inte matchen själv, men med 5 mål måste den varit ganska bra antar jag.
    Nu är CW i STO så et är Glenn & jag ett par dar.
    Har du ingen bild på Vera?

Kommentera

