Bom dia!

Jag hade tänkt sova länge för att fördriva tiden lite, men icke sa nicke. Vaknar av en jäkla storm ute, dock bara vind.. Så då fick jag nöja mig med att sova till halv tio (jag vet att ni har skola och jobb och inte tycker det minsta synd om mig).
Ska snart gå till gymmet tänkte jag, sedan efter lunch blir det kanske att klippa mig eller så kollar jag någon film. Det är inte jättevarmt idag och blåser fortfarande som attan.

Men helt seriöst, jag vet ju själv att jag knappast är särskilt produktiv eller gör något särskilt hela tiden under sommaren hemma, men jag är så rastlös! Jag saknar lite det där att göra absolut ingenting i sällskap med andra, jag vet inte om det är så vanligt här. Jag sa det till Stella och då påpekade hon att hon åkte hem till sin bästa vän en dag och bara hängde med hennes familj osv, saker jag nämnde. Men det är alltså en gång på tre månader. Det beror väl helt på vilka man umgås med antar jag.

Nu byter jag ämne igen!
När vi var i Santos och firade en grandmother så sa hon åt mig att jag var en i familjen. Jag blev lite glad, och lite ledsen.

Det här blev inte alls spretigt..

Oh, har mick till min dator nu så nu kan jag skypa när jag vill!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

