Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift, and that’s why it’s called the ”present”

image

Fin Ebba! Fick bara lust.

Jag får sådan panik över tiden. Jag tror hela tiden att december redan har börjat, att mitt medlemsskap på gymmet kommer gå ut i morgon, att det är något jag missar.
De flesta har inte ens fått lov liksom, jag vet inte varför jag inte kan få det här rätt i huvudet.

Portugisiskalektionen gick bra som vanligt, vi börjar komma in mer på verb nu och herregud vad det är komplicerat.. Nutid och dåtid och framtid och imperfekt och jag vet inte allt. Grammatik har väl aldrig varit min starka sida, jag kan rätt sak så länge du inte vill att jag ska sätta namn på vad jag kan också!

Prommisen gick också bra om ni vill veta, fick köpt en present till världens bästa KB (man vet aldrig när den kommer fram dock, lite sent ute).

Hur mår ni? Hur är vädret, livet, skolan, allt?

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift, and that’s why it’s called the ”present”

  1. Ebba skriver:

    Hihi gillar vår fjårtizbild.. 😉

  2. KB skriver:

    Det ka bli en present-julklapp :3 ehehhehehe skitbra tajming då änna!
    pusssgurka ,<3

Kommentera

