Stekta fötter

image

Nu ser mina fötter märkligt ojämna ut i storlek och ni kanske inte ser så stor skillnad i färg på dom.
Det gör jag. Jag har bränt mig på det konstigaste vis med fläckar och raka streck, som att solen ibland tänkte ”nej här får jag väl sätta gränsen, hon har ju trots allt smörjt in sig och sitter i skuggan”
Det är så märkliga former.

Jaja, nu tänkte jag ta en prommis och senare är det portugisiskalektion!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Stekta fötter

  1. DaD skriver:

    Stackars fossingar…

  2. rebecca skriver:

    satt på svenskan och kollade på dina fötter precis när man lärare började snacka om ”versfötter” heheee

  3. Amanda Bieber skriver:

    heheheh dina fötter ser bara sååå feta ut 🙂

Kommentera

