Söndag

Kom nyss hem fran Santos, vi var pa stranden flera timmar idag. Jag satt dock mest i skuggan och i och med att det blaste som tusan sa var det nästan kallt..

Hade massa grejer jag skulle berätta för er men har glömt bort alltihop! Sa det var ju synd..

Har inga bilder fran stranden (förstar inte folk som kan ta bilder pa stranden hela tiden.. fast nu verkar det ju iofs alltid vara nagon med väskorna sa nästa gang!) men ni kan ju fa en pa min utsikt!

Det är ju ingen vacker stad direkt men jag gillar den.

Just det haha, badmodet här. Visst att manga tjejer har ganska sma bikinitrosor och sa, det stör inte sa mycket. Värre är att ALLA män har speedos.. Jag vet inte, jag tycker inte det är sa charmigt med gamla rynkiga överviktiga män i sa gott som inga kläder.. jaja..

Boa noite!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Söndag

  1. Catarina skriver:

    Glenn o jag var på stranden i lördags – han badade glatt. Tack och lov såg vi inga män i speedos…………….

  2. rebecca skriver:

    ALLA män hade speedos i thailand också… gärna färgglada också:)

    • johannawohlin skriver:

      Här är dom mest svarta eller vita. Men VITA liksom..???
      Hemskt haha

      • rebecca skriver:

        ja, ryser av bara tanken. o nu ska ja sova också… kommer få mardrömmar om gubbar i speedos som spelar boule på stranden (för de gjorde gubbarna i thai, dom med rosagulalilagrönablåa speedos duvet:) ) Gör dina något speciellt? eller går de bara omkring och är allmänt häftiga?
        natti<3

      • johannawohlin skriver:

        hahahahhaa! Stackarn, dröm om mig istället!
        njae alltsa eftersom det här gäller 90% av alla av manligt kön pa stranden sa gör de allt möjligt.. Inte sa mycket boule dock, synd, hade gärna joinat!
        Godnatt ❤

  3. Ali Hussain skriver:

    Dagens misstag: Googlade speedos.

Kommentera

