Sommarlov på riktigt!

Nu har jag officiellt sommarlov! Gick inte till skolan idag eftersom inte så många skulle dit direkt.
Det känns fortfarande nervöst, men mest skönt faktiskt. Visst att jag verkligen måste ta tag i det själv för att träffa folk nu, men ibland blev jag så illa till mods i skolan. Så det känns mest skönt!
Det som är tråkigt är att de flesta andra fortfarande har några veckor kvar.

Så vad har jag gjort första dagen? Ingenting!
Målat naglarna, och nu sitter jag och pluggar portugisiska inför mitt prov som jag ska ha om ca tio minuter!
Jag tänker anta att ni önskar mig lycka till.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Sommarlov på riktigt!

  1. DaD;-) skriver:

    Lycka till med ditt livs första portugisiska prov!!!
    Puss o kram

  2. rebecca skriver:

    lite såhär i efterhand… lycka till 😀

Kommentera

