Frukt och lite mer

Hej gosungar!
Idag har varit en ganska bra dag, slutade skolan tidigare och satt och pratade med tva killar fran min klass länge pa portugengelska (lol).
Sen sa var det inte lika kul att komma hem och inse att jag har massa tid över utan nagot att göra direkt.
Sa har kollat pa TV, gymmat, fikat och suttit i bokhandeln och läst.
Sedan stressade jag hem, jag vet inte varför, och nu sitter jag här!
Ingen är hemma utom Vera heller sa..

Imorgon är sista dagen i skolan alltsa, vet inte ens om det är nagon som ska ga som inte ska fortsätta nästa vecka.. är lite förvirrad, vet aldrig vad som händer och vet aldrig sen hur jag ska säga saker till Sandra heller, det blir som konstigt.

Tänkte att ni skulle fa se lite bilder fran fruktmarknaden vi var pa i lördags (jag hör alla JIPPIE! ända hit..)

Älskar det här

Neh bara lite taggiga saker och bambu, inget konstigt alls (precis som vanligt folk)

Minisaluhallen utanför, fint

Pastel! Alla ställen ser ut sahär typ

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

