Här sitter jag och filosoferar

image

(ni vill ha bilder, då får ni bilder)
Avslutade precis en portugisiskalektion som gick som dom brukar, nu har vi bestämt att jag ska ha prov på fredag..
Hinner inte gå till gymmet nu, tänkte kanske gå till bokhandeln dock, måste ha något att läsa.
Måste ha böcker sen till stranden också ju!

Iallafall.. Numera är de flesta dagarna helt okej. Ni vet, lite bra, lite dåligt, mest okej. Det är bra.
Ibland kommer jag dessutom på att jag är ensam på andra sidan jorden och håller på att lära mig ett nytt språk.
Då känns det ganska coolt.
Synd att jag inte inser det lite oftare bara!

Nu ska jag äta banan och barnmat, givet mellanmål.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Här sitter jag och filosoferar

  1. rebecca skriver:

    Du är häftig!! ❤

  2. Ebba skriver:

    Jag tycker du är rätt grym faktiskt, inte alla som hade klarat det det i ett år 😉

Kommentera

