It’s raining men

image

Har vi sånt här i Sverige? Det är grymt gott, någon slags vällinggrej antar jag.

Det spöregnar här och har gjort det hela natten, mysigt. Jag saknar regn på något sätt, även om vi uppenbarligen har det här. Men vi bor i lägenhet, vi åker bil överallt, ni fattar, man måste aldrig vara ute i det. Om man måste stå och vänta i femton minuter på bussen i spöregn, då har man rätt att hata det, jag står här innanför fönstret och kollar.
Jag vet att det är höst hemma och att ni antagligen inte tycker så jättemycket om regn, men ändå!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till It’s raining men

  1. rebecca skriver:

    Det har faktiskt inte regnat här på jättelänge! (nu kommer det säkert börja regna typ imorgon o hålla på i några veckor bara för att jag sa så)
    Men det är kallt , frost… 😦

  2. KB skriver:

    Yes.. Jag trillade ungefär 3 gånger när jag gick hem idag, klockan var ungefär 6 😦 😦 Winter is coming to tooown.

Kommentera

