Regn i Santos

Sitter i Santos och har trakigt, det ar daligt vader sa promenaden vi skulle ha tagit blev installd och nu har jag inget att gora.
Det ar ganska mycket folk har iallafall, min ena ”faster”och hennes man samt hennes son med fru och barn (eller ja, flickan ar bara fruns). Jag har lekt med henne ett tag och hon alskar lill-Ali, men hon pratar som tusan sa det enda jag fattar ar nar hon avslutar allt med TA BOM?? (=okej?)

Snart ar det lunch och nagongang efter det aker jag och Sandra tillbaka till São Paulo, det ar bra. Kanns lite obekvamt att inte gora nagonting har omgiven av alla.

Kladdkakan var god saklart, sjukt hard att skara i men mjuk att ata, konstig. Har lovat Sandra att baka allt jag bakar nu igen sen i var/host, for hon ater inte socker nu. Det har jag inget emot direkt.

Ledig imorgon ocksa och sedan tre dagar kvar i skolan, hoppas vadret blir bra igen. Stella slutar inte forran i december sa ar sjalv ett tag, men sedan kommer hon jobba varje dag ocksa fran fyra.

Jag vet inte vad jag ska skriva, hejda.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Regn i Santos

  1. rebecca skriver:

    kommentar från rebecca här då 😀
    tråkigt att du har det tråkigt, men du är inte ensam.
    jag ser gärna lite fler bilder i bloggen om det skulle gå att ordna 🙂
    nu ska jag fortsätta plugga historia 😦

    jaog saoknar daj!! pouspous

    • johannawohlin skriver:

      Halla Rebecca!
      Ja jo men kan inte ordna bilder pa nagon annans dator, gor bara det via min egna eller mobilen serru!
      Ha sa kul, lycka till!
      Sosakoknonaror dodigog momedod! Popussssssos

Kommentera

