Löööördag

Tjenare!
Just nu väntar jag och Sandra på att Pompeu ska bli klar så att vi kan åka till affären/äta pastel!
Ikväll kommer några vänner hit så vi ska äta anka, spännande..
Jag ska dessutom göra kladdkaka, glad tjej!

Stella är iväg på en typ fyradagars fest som många olika skolor anordnar tillsammans, låter kul men lite dyyrt.

Har mejlat med Alice också (den andra svenska tjejen) och ska förhoppningsvis hälsa på henne i december! Vi ska bara se vilka datum som passar så att jag kan leta flygbiljett (tar 6-7 h med buss, inte så sugen)! Bara inte YFU säger att vi inte får, då blir jag ledsen..

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Löööördag

  1. DaD;-) skriver:

    Blir väl skoj att träffa henne och se ännu mer av landet…
    Oavsett färdsätt du väljer, men du får nog se mer om du åker buss.
    Finns säkert ”lyxiga” busslinjer som är bekväma. 6-7 timmar ungefär som till Stockholm från Göteborg.
    Puss Pappa

    • johannawohlin skriver:

      Jaa!
      Alltså grejen är att jag tror inte det finns så lyxiga bussar.. Sedan är det farligare också och om det händer något kan jsg inte prata med någon ^^ men vi ska kolla upp det!
      Puss

Kommentera

