Lanche comunitário

Nyss avslutat en portugisiskalektion, gick bra som vanligt!

Idag hade vi fika igen, och jag gjorde kokosbollar som ni sag!
Det var treornas sista dag, men nu hade städpersonalen tröttnat tydligen sa nu fick de bara ha krig pa övervaningen! Det är lite trakigt, jag gillar avslutningar med klänningar och sant, de hade bara vita kläder pa sig, och inte ens alla hade det. Sen tror jag det är manga som kommer tillbaka nästa vecka ända för att göra prov och sant..


Dom gillade dom, woho!

Sahär blir lektionerna sana här dagar..

Det är svart att ta bild pa tva eller tre personer, när de ser en kamera lyser ögonen upp liksom, de nästan skriker attack!

Annars da? Lite ledsen bara, ni kunde ju gärna kommentera lite mer.. Typ
fin spegel”
”söt”
”min farfars systers väns latsasbrorsas barnbarn har ocksa varit i Brasilien och älskade brigadeiros!
”det kommer ordna sig med sommarlovet ska du se”
”idag sag jag en groda. eller om det var en padda, det är sa svart det där, eller hur?”
Allt, jag vill veta vad som händer hos er ocksa! 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Lanche comunitário

  1. Ali Hussain skriver:

    tja fan cool blogg fan, fan

  2. KB skriver:

    Tyckte jag såg Malena Ernman idag…

  3. Ebba skriver:

    Kom inte min kommentar fram? Iaf skrev jag såhär:

    Fin spegel
    Söt
    Setterlind är gravid
    Jag har haft praktik hela veckan på team sportia
    Nu börjar det bli riktigt kallt hemma
    Såg ingen groda idag
    Nya idrottshallen är klar

    Det var väl allt! 😀

  4. Sandra Bollen skriver:

    aa man kan se att andré är snygg bakom den där hemska minen 🙂

Kommentera

