Sommarlov!

Inte än! Men om en vecka 😀
Om man inte har prov att göra eller har varit sjuk, så slutar man om en vecka! Jag känner väl inte direkt att jag måste jobba upp mina betyg så..

Dock så får jag lite ångest över det också.. Nu i skolan måste jag träffa människor varje dag, och kan lära känna dom. Men jag känner fortfarande ingen jättebra direkt och Stella kommer jobba i december.

Eftersom det var tvålkrig idag också så är jag jätteklibbig och äcklig, men ska till gymmet snart ändå!
Om jag hinner ska jag göra kokosbollar också hade jag tänkt för vi ska ha fika i skolan igen! Vi får se senare!

Just det, temat idag för treorna var att växla kön, alla killar

sprang alltså omkring i klänning.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

