Har jag fantasi nog för en rubrik? Nej.

Nu äntligen har det ordnat sig med gymmet, för att vi pratade med en annan tjej som direkt sa att det var för att jag hade internationellt kort och att jag bara behövde betala varje manad istället. Precis vad jag försökt säga i en evighet nu ^^
Nu börjar jag bli riktigt krallig ocksa, ni ska bara se (jag ljuger bara lite nu..)

Ikväll ska vi kanske till São Bernardo, en fasters man fyller ar . Det är folk som fyller ar hela tiden, jag vet, hela släkten är tydligen född pa varen.


 

Fran i lördags, ni fattar grejen, folk sitter där, folk tar mat där! Det nya var att det denna gangen var tacos och jordgubbstarta, lycklig jag blev!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Har jag fantasi nog för en rubrik? Nej.

  1. Ebba skriver:

    Du har blivit grym på att blogga nu ju! 😀

Kommentera

