7/11/2011

image

image

Åker förbi hunden varje dag och så vips hade den fått sällskap av smala människor som krossas av hus!

Kom precis hem och ligger död på mattan, gick hem från Silvias hus i värme och med huvudvärk, det är ca 25 min i mestadels uppförsbacke.
Dagen har väl varit bra, men nu börjar tydligen provveckor igen så får väl installera mig på biblioteket!

JAG FÅR RYCK, ATT JAG VILL RÄTTA ETT ORD BETYDER INTE ATT JAG VILL STRYKA ÖVER TEXTEN SOM ATT JAG HADE SKRIVIT EN MISSLYCKAD KÄRLEKSFÖRKLARING OCH VILL HA UPPMÄRKSAMHET FÖR ATT JAG ÄR SÅ POETISK.
Min mobil vill inte riktigt samarbeta. Ger upp för tillfället!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

