Släktträd på portugisiska

image

Fint ritat?

Igår var väl kul, jag och Stella var trötta så vi låg och kollade på tv en del av kvällen. Det blev tacos som mat och Sandra började förklara utförligt för mig hur man gör det, som att det inte är given fredagsmat i Sverige liksom.
Det fanns till och med jordgubbstårta, goott!
Det är alltid ungefär samma människor så börjar känna mig hyfsat avslappnad, iallafall när Stella är med eftersom ingen annan är i vår ålder.

Jag antar att det här börjar bli lite sådär vardagligt ointressant så vad vill ni veta, något om min familj, skolan, landet, São Paulo osv?

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Släktträd på portugisiska

  1. Magnus Wohlin skriver:

    Hej Johann,
    jag tycker inte det är vardagligt ointressant, tvärtom är det kul att läsa om din vardag som verkar mycket mer intressant än vår. Tycker jag står med väl liten text i släktträdet………..
    Enda du behöver veta om vår vardag är att HV leder elitserien, Frölundas röta är över.
    Träffade dina föräldrar och Glenn idag hos din mormor och morfar, de var pigga allihopa.
    Gott att portugisiskan är på G, kämpa på.
    Hälsningar Magnus å Anna

  2. Emma Wohlin skriver:

    Jag läser din blogg varje dag. VARJE DAG! så du får ta och uppdatera lite oftare, bloggbruden. storbloggarn’. bloggproffset.

  3. Ebba skriver:

    Som sagt, vi vill veta ALLT! Hhehehehe….

  4. Amanda Bieber skriver:

    jag är inte med typ? weird!
    men pusspuss! 🙂

Kommentera

