É conga, é conga, é congada

Idag var det som sagt dans i skolan! Herregud.. men det var ganska roligt.

Har väl inte sa mycket att säga, i alla klassrummen fanns det olika projekt och vi gick runt och kollade lite tills vi behövde byta om. Sedan avslutades dagen med dansgrejen (det var inte sa himla mycket dans, mest att ga omkring i takt och sjunga) som tre klasser var med pa.


Ana, Laura, jag och Joyce


Kände mig som en femaring med de kläderna..


Julia, jag och Joyce


Saklart hade vi kung och drottning


Svarvit kille som pratade om nagonting


Jag har ingen aning om vem tjejen är, men ja, det var nagra som sag ut sahär ocksa


Carolina, Chiappa, Julia och jag

Det kändes som vi gick pa dagis men var faktiskt kul, alla var sa barnsliga. Tänkte att ni ville veta en av sangerna ocksa kanske, den här är tydligen känd för Stella kände till den!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till É conga, é conga, é congada

  1. Pappa skriver:

    Lite ”fart o fläkt” m a o, å du, på bild 1 kan jag inte se att det är någon skillnad på benen… färgen alltså
    P&K

Kommentera

