4/11/2011

image

Där var vi utomhus och gjorde matteprojekt och så råkade jag titta upp och se att nej men, här sitter vi under en palm och chillar. Det kändes ganska bra!

Hela dagen har varit bra, det har varit bra väder efter några iskalla dagar, och vi har mest hållit på med projekten tills imorgon. Och så har jag pratat mer portugisiska än vad jag brukar!
Nu kom jag precis hem efter portugisiskalektion.

Igår var för övrigt Sandras födelsedag, så det var gosig middag (ja, jag glömde bort det fram till eftermiddagen, man firar ju inte på morgonen som hemma så jag tänkte väl inte på det..) och imorgon blir det en liten fest här.
Men först ska jag som sagt till skolan! En tjej har lovat att ta bilder med min kamera så det kommer. Ni ska bara veta vad hemska kläder vi ska ha, känner mig som en femaring!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

