Mobiiiil

image

Ta da!
Nu har jag wordpress-appen, gud vad jag tar hand om er!
Så får ni en till bild från hattprovningen, söt va! Börjar förstå varför Stella säger att jag nästan har asiatögon..

Idag gör jag inget speciellt, var svinigt trött igår så gick inte ut. En kusin till Sandra är här (hon som bor i manaus) så vet inte om dom ska göra något och om jag följer med isåfall.
Var ett tag sen jag var på gymmet så kanske går dit. Helst av allt skulle jag vilja ta en bok och gå till starbucks, men man får ju inte vara lat.. Kanske.

Senare ikväll ska vi till en faster, hennes man fyller år.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

