November

Ännu en dag..

Det gar bra just nu, eller om man jämför med innan iallafall. Jag är inte sa uttrakad efter skolan, har vant mig och fatt in rutiner med gymmet. Sa jag väljer att tänka pa de positiva sakerna nu.

Om ni vill veta lite random fakta sa här;
– Det finns väldigt manga bubblor (bilen alltsa) här, av den gamla modellen. De är sa söta!
– De har ett speciellt namn för länder som vunnit VM fem ganger (kommer inte ihag just nu). Känns ju inte lite självgott när Brasilien är det enda landet…
– Mellanrummet mellan dina ögonbryn heter Glabella (och det var bara för roligt för att lämna utanför, tänk pa alla med unibrow som inte har nagon glabella.. stackarna)
– Den största japanska staden utanför Japan finns i São Paulo, i ett distikt som kallas Liberty. Ligger inte sa langt fran mitt omrade.

Sa, idag ska vi ut eftersom vi är lediga imorgon. är trött just nu, men blir nog kul, manga av Stellas vänner ska ocksa ut sa!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till November

  1. Pappa skriver:

    Vunnit WM 5 ggr… kontra med att fråga hur många ggr de vunnit ishockey-WM..
    Annars, skönt att höra att det ”rullar” på för dig
    P&K

  2. Catarina skriver:

    Stackars mig då!

Kommentera

