Santos e Guaruja

Vamos a la praia!

Det möttes jag av i lördags morse, vad glad jag blev! Sen sa var det knappast lika bra väder i Santos som i São Paulo, sa det blev ingen tid pa stranden.. Men vi tog en promenad längs vattnet iallafall.
Idag sa akte vi till en annan stad inte langt fran Santos, Guaruja,som har finare stränder. Det var lite bättre väder sa det var grymt skönt! 

Och sa har jag nu smakat churros, det och brigadeiros är det godaste som finns här! Har du smakar Magnus? Iallafall, om ni aker till Brasilien är det ett maste..

Och jag vet inte om ni kan se bilderna, min dator strejkar.

Om vi gar tillbaka till fredagen sa kan jag berätta att jag hade svinkul, det var första kvällen nästan som jag inte hade en dalig minut där jag blev nere och tänkte efter för mycket. Mycket bra mycket bra.

Imorgon är det mandag, ska ha portugisiskalektion efter skolan hemma hos min lärare, roligt! Matse förresten se till att göra klart min läxa nu! Sedan pa tisdag ska vi ut, för pa onsdag är det helgdag.

Nu blev det lite rörigt när jag skulle skriva om allt pa samma gang, men strunt i det!

Boa noite queridos

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Santos e Guaruja

  1. Emma Wohlin skriver:

    hallå, jag vill veta mer om Santos. PRONTO!

  2. Ali Hussain skriver:

    OOO WOW I LAV DIS BLOG MAKE MOAR POSTS EVERI DAI PLZ <33333

Kommentera

