Freitag

Idag tänkte jag inte göra nagonting!
Tycker om att göra det ibland, men har haft sa svart att slappna av här sa maste vänja mig. Sedan hade det kanske gatt bättre med lite marabou och en katt i knät, men man tager vad man haver! Stella ska pa maskerad, men det var lite för dyrt och jag hade inte riktigt lust.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, idag var en bra dag medans gardagen var skit. Eller ja, mesta delen, det gar upp och ner hela tiden men far val säga överlag. Just att det gar upp och ner hela tiden är väl det som sliter mest tror jag, jag skulle vilja ha nagra dagar i rad iallafall utan dippar.

Men just nu är jag glad! Det har varit superväder hela veckan, hoppas att det fortsätter. Sandra sa i och för sig att det skulle regna ikväll, deras var är väldigt upp och ner, men himlen är bla än sa länge!

Skolan idag var väldigt slapp, det är skönt för da sitter mest folk och pratar och da kan jag lägga mig i utan att jag riskerar att avbryta dem när de pratar om skolarbete eller nagot. Vi har provat hattar, skolan har en uppvisningsdag eller nagot sant nästa lördag och vi ska ha ett litet historiaprojekt genom att dansa..

Vi har inte övat nagot pa dansen, men hattarna har vi!

Annars da? Taggar för att det är ungefär en manad kvar tills jag far sommarlov (vet att ni har höstlov nu men ända)! Biffar till mig pa gymmet, dock sa funkar inte betalningen och de vägrar lyssna pa mig när jag försöker förklara..


Kommer nog aldrig fa julkänsla här..

Nu sa blev det ändrade planer, ska antagligen till nagon bar med Stellas kompis, jag vet inte riktigt, det blir nog bra till slut iallafall!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Freitag

  1. ida skriver:

    uteprofilen!!! ❤

Kommentera

