All the small things

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till All the small things

  1. Sandra Bollen skriver:

    ÄLSKAR HALSBANDET! hihihihiii o fin giraffkaka du gjorde var den mumsig?
    och vet inte om du är så mycket för att laga mat, men vad tror du om att bjuda på nåt svenskt? 😀 kanske du redan gjort?????? kramis ::)

    • johannawohlin skriver:

      Har du fortfarande diiittt?
      Den var mycket mumsig, gjorde inte sa mycket att det blev fel djur!
      Jag har forsokt komma pa nagot att bjuda pa, kankse far gora kottbullar nagon gang men min vardmamma ater inte kott, bara fisk och kyckling.. Sa funderar faktiskt pa det ibland, kom garna med tips!
      Puuuss

      • Sandra Bollen skriver:

        potatis, lax och spenat? this is midsommarfood in sweden 😀
        klart jag har det!! nästan varje dag hänger det där runt halsen min 🙂

      • johannawohlin skriver:

        gooottt! förutom spenat, dom far väl inte tro att vi är retards eller?
        Phm, nästan varje dag? ska jag bli förolämpad..

  2. EBBA skriver:

    näää men funkar inte när ja har typ polotröja eller skjorta uppknäppt! Och DET, min vän är enda undantagen 😉 även när jag duschar och tränar så tar jag av det för att det inte ska bli fult. sköter om det väldigt varsamt :)) jag är hos ebba nu btw, vi saknar dig! ❤

Kommentera

