Hej gullungar!

Nu är klockan sju här och vi kom precis hem efter att ha ätit pa Outback med la familia (man säger inte la här f.ö, men det är svart att bli av med). Ribs och pommes, goott!

Vet att ni far väldigt mycket info om maten jag äter, men São Paulo är en fantastisk matstad!


Eu e Stella

Restaurangen lag i en shoppingmall sa efter gick vi runt lite, dem är fina ska ni veta! Maste shoppa snart, fattar inte hur jag inte kan ha abstinens..


Nu ser ni ju inte sa mkt men ända


Seems legit

Ikväll kanske vi ska ut, far se om Sandra tycker att det är en bra ide eller inte, och om nagon mer ska ut. Annars blir det väl film eller nagot.
För övrigt at jag micropopcorn för första gangen sen jag kom hit igar, oh vad jag hade saknat. Det är dom sma grejerna som far en att känna sig som hemma ibland.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Hej gullungar!

  1. Magnus Wohlin skriver:

    Hej, har du testat chilimarinerade kycklinghjärta än? Brukade köpa det på grillvagnar på playan, jättegott. Brukar även finnas på spetten på grillrestaurangerna.
    Hälsningar Magnus

  2. Amanda världenscooolastegrymmasteochsmartaste Wohlin skriver:

    Hej nu lämnar jag en kommentar!
    HaHaHa , så rolig jag är 🙂
    HUR MÅR DU?
    VAd gör du?
    Saknar dig !

  3. berndthallgren skriver:

    PS, vilket lag spelar Ronaldinho för numera. Är det Flamengo?

Kommentera

