Quinta-feira

Vi kom inte iväg, fraga mig inte varför. Det har saklart paverkat mitt redan innan inte sa stabila humör, sa i tisdags var en riktig skitdag, igar var en bra dag och idag är en okej dag.

Jag har ingen aning om vad som hänt mer än att Stellas kompisar inte skulle aka längre, och det är dom som känner dom vi skulle till bäst, sa da akte inte vi heller. Förstaeligt antar jag, men hade sett fram emot det!

Sa vet inte riktigt vad jag kommer göra de lediga dagarna nu. Igar vad jag och Stella och at pa The fifties, herregud vad gott, och fett, det var!
Kycklingburgare med bacon och ost, pommes och en jordgubbsmilkshake (nu later det som jag lurat er helt och akt till Amerikat pa utbytesar, men icke sa nicke).

Hitills idag har vi vaknat, gatt till en matmarknad och ätit pastel.
Ser ut sahär om ni vill veta, muito bom!

Matmarknaden var mysig, saluhallkänsla, även om det regnade. Men det är helt sjukt, aldrig varit med om saa manga killar (gubbar ocksa för den delen) som kallar en princessa eller modell. Eftersom jag inte fattar allt de säger sa är det inte sa svart att ignorera iofs, men Stella berättar.

Snart blir det väl gymmet, Ali klagar ju hela tiden sa far släpa mig dit…  Var ett tag sen sa.

Känner mig lite allmänt förvirrad, sa är ledsen om mina inlägg blir lite sa ocksa haha!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Quinta-feira

  1. Ali Hussain skriver:

    Runt 30 st av dom burgarna du beskriver skulle sitta perfekt som mellanmål nu.. p0mpa m0skel<3

Kommentera

