Life is short. Smile while you still have teeth.

Hej där!

Vad aktiva ni är! 

Idag har varit en vanlig dag, fast jag gick inte till gymmet. Resultatet blev att jag har suttit flera timmar framför datorn, men det är sa det blir ibland. Skulle kanske ha gatt pa bio med tva fran min klass men de behövde plugga.. Lite synd att jag inte fattar tillräckligt för att göra mer i skolan faktiskt, men det kommer jag antagligen (helt säkert) inte tycka sen när jag väl gör det! Sa jag har frossat i lite marabou och kollat pa videos.

 
Vädret har varit bra de senaste dagarna, runt 25 grader, ganska sa härligt! Allmänt sa har det varit bra de senaste dagarna. Pratade med min klass i tisdags om att jag haft det lite jobbigt och att även om det inte är deras fel sa skulle det hjälpa om de hjälpte till lite. Eller ja, prata är väl att ta i, eftersom jag tror att jag har nagon sällsynt missbildning i mina tarkanaler som gör att de sätter igang precis när jag inte vill det sa pratade jag med en kille och han framförde det till resten. Allt jag ville ha sagt kom nog knappast med, men nu vet de ungefär hur jag känner iallafall.

 
Om ni vill veta sa är det en sak jag lagt märke till! Det är väldigt manga vuxna människor som har tandställning. ”Manga” kanske är att ta i och ”vuxna” kanske ocksa är en överdrift, men det är betydligt vanligare att se människor över 20 med tandställning här än hemma. Antar att det är för att de maste jobba för att ha rad med den eller liknande.

Jahapp.. Godnatt älsklingar

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

