Snart är det lördag igen, dansbandsdängor on my mind

Nuu ska jag berätta om helgen! Det var ett tag sen jag skrev men har inte varit pa världens bästa humör sa har inte haft lust.
Jag har haft väldigt mycket humörsvängningar här, det har varit svarare än vad jag trodde det skulle vara. Har inte riktigt kommit ur den fasen jag är i (räknar med att det bara är en fas), men har haft en bra helg iallafall. 

– I fredags akte jag, Stella och Amanda till en shopping mall. Där at vi pa restaurang, America, som ni säkert kan lista ut har mycket hamburgare osv. Jättegott iallafall. Sedan gick vi pa bio, bridesmaids. Den var bra, alltsa lite förutsägbar saklart men hade sina asroliga moments!

– Lördag. Pa dagen följde jag med Pompeu och Sandra till Pompeus kontor, där dom haller pa att bygga en restaurang i en del av huset. Han jobbar med fläktar tror jag sa fraga mig inte efter logiken, men det verkar bli jättebra!
Sedan at vi libanesiskt,  första gangen för mig och det var grymt gott! Det finns till och med en libanesisk snabbmatskedja här som heter Habib’s (Ebba jag vet att du skrattar nu).
Sedan pa kvällen sa gick jag och Stella ut. Vi mötte upp nagra av hennes vänner pa en klubb men de flesta av dem akte hem efter ett tag och vi stannade kvar.
Och ja mamma, vi dansade, och nej mamma, pojkarna bjuder inte upp som de gjorde förr.
Eftersom man gar ut senare här sa kom vi hem vid typ sextiden.

– Och sen igar var det da fotboll! Ska berätta mer om det, det var speciellt!

För övrigt sa ska vi kolla upp nu om det finns en portugisiska privatlärare att fa tag i, det gar frustrerande langsamt. Vet att det är mitt fel, sa maste göra nagot at det nu ju!


Birdies


Muito legal, älskar kyrkor


Jag har sa manga fragor gällande dem husen.. Vem designade? Hur tänkte personen? Vem lät sagda person designa? Känner de nagon anger över detta? Tycker ända om dom pa nagot sätt, bara för att de är sa random.

Kväll hos er ja, sa mysigt. Skriver om fotbollen senare idag eller imorgon!
Boa Noite 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Snart är det lördag igen, dansbandsdängor on my mind

  1. Ebba skriver:

    Hej brassejävel
    Vill bara meddela
    1, söt fågelkoja
    2, jag finner inget som helst roande i ordet ”Habib” … Hehe
    3, KALASBRA MED PRIVATLÄRARE JU !!!

    uppdatera oftare också haha, du är ju säsna bloggaren jag sett fast med intressantast innehåll då såklart

    • johannawohlin skriver:

      Hej Ebbis
      1. Tack
      2. Jag vet, inte din typ av humor alls
      3. Jag vet, super!

      Jag är den säsna bloggaren du sett… Tack eller nagot? Du menar sämsta alltsa? Inte tack da.. Har inte lust att skriva när jag är deppig, det händer inget spännande da. Men ska försöka bättra mig för din skull

  2. Emma Wohlin skriver:

    Men Johanna bjuder pojkarna inte upp när ni är på disko? Vad dansade ni? Schottis? Du tar väl inte emot drinkar från främlingar?

    Puss mamma junior

  3. Ebba skriver:

    ja sämsta, DU SUGER.. haha nejdå jag tycker du sköter dig ganska bra faktiskt! Det är extra kul att läsa om olikheterna mellan landen och så, om du ville ha mer respons ;D

  4. Pappa skriver:

    Hej
    Lät som en händelserik o rolig helg! Fråga Sandra om husen vet jag.
    Du får berätta allt om fotbollen sen!
    Kram

  5. ida skriver:

    romansk eller gotisk kyrka? så förvirrad, har dom en annan style over there eller?

Kommentera

