Hallelujah

Om ni är superdupersmarta nu kan ni räkna ut själva att vi har fatt igang min dator! Sa nu far ni bilderna pa skolan ocksa när jag ända är igang


oh sa gullig den är!


Halva den här historiaklassen satt jag och tänkte pa hur fina färger det var pa tavlan…

Och nu kanske ni tänker att bilderna är lite snea kanske, inte riktigt proffsiga? Jo, jag kan väl medge att de har en ”försökergöradethärsmidigtochsnabbtförattinteseutsomvärstaturisten” känsla över sig, det kan jag medge. Men det har väl sin charm det med!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

