Hej hej hemskt mycket hej

Hoppas allt är bra!

Denna helgen har jag hunnit med att nästan fa influensa, sova en massa timmar, och äta en massa mat. Jag har alltsa inte gjort nagot speciellt, har inte velat bli sjuk pa riktigt.

Bade lördag och söndag följde jag med Sandra och Pompeu till Sao Bernardo till en restaurang som ägs av släktingar. Igar var det lite fest da en släkting skulle aka tillbaka till Spanien där hon bor idag, sa det bjöds pa massa spansk plockmat och paella. Har bilder som ska upp, min datorn blir förhoppningsvis fixad ikväll eller imorgon. Det var mysigt, men svinkallt! Om inte varen kommer snart blir jag galen.

Mar fortfarande lite sadär och kan väl ärligt säga att jag inte är världens positivaste människa just nu. Sa ska lämna det där!

Uppdatering, bilder!

Inte mycket direkt, var inte sa intressant att springa runt med kameran, men ända!

Boa noite

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

