Godnatt

Kom nyss hem fran festen och ska lagga mig, det kanns sa himla konstigt med tidsskillnaden ibland!
Det var kul att gora nagot med de fran klassen som jag inte pratar mest med, dock sa var den forsta dj:n vaarldens daligaste och I slutet spelade de brasiliansk countrymusik.
Det ar valdigt stort har ska ni veta!

Var lite deppig och trott pa dagen, men antar att de har ratt nar de sager att man ska ut och traffa folk och gora saker da (vilka de ar kan ni ju klura pa!)

Eftersom jag vet att jag har minst sex lasare, wohoo! , sa forvantar jag mig typ.. Sex kommentarer, garna dar ni sager om ni vill veta nagot speciellt, for jag vet ju inte vad som ar kul for er att veta.. Bloggtorka, hander aven de basta! Bilder funkar inte att fora over via stellas dator, den hatar mig.

Boa noite/bom dia

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Godnatt

  1. Catarina skriver:

    Fest – dansar ni mycket? Hahaha……….

  2. EBBA skriver:

    vadå ämne, du ska skriva allt för jag vill veta allt! så det så 😀

Kommentera

