O apartamento

Sandra hade med sin dator hem så äntligen kommer lite bilder!

Tänkte att ni skulle få en liten visning av mig och lill-Ali av lägenheten, eller iallafall av de rum som jag använder så att säga. Vet inte direkt om la familia vill att jag lägger upp bilder på deras sovrum och grejer så det låter jag bli!


Mitt rum som sagt, det har ni sett förut. Nu ser ni också att min utsikt är rakt in i ett annat hus!


Badrummet är alltid intressant att se, aight? För ni ser så himla mycket.. För övrigt så är det Sandra som lagt hela mönstret på väggarna och golvet själv for hand.

Nej men kolla, en hall! Lite dammig men vad gör det. Jag är precis vid dörren till mitt rum, närmsta dörren till vänster i bild ar köket, och rakt fram kommer man till Sandra och Pompeus garderob/hall/grej och sovrum.


Här sitter vi och chillar i köket. Ni ska veta hur svårt det är att se cool ut när man tror att någon när som helst ska komma in i rummet och undra vad tusan man gör.. Och såbörjade kamerans batter ta slut. Men vi ar fräcka ända va?


Lever livet i the livingroom. Till höger är matsalsbord och bakom kameran är en liten hall.

Sååå, that’s it av mina ytor!

Boa noite 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till O apartamento

  1. Ali Hussain skriver:

    I lol’d so hard I cried tears that could cure cancer. But i fluched em down the toilet, like boss.

Kommentera

