Mindre bra dag

Det ar sol och jag borjat bli frisk!
Men det har and a varit lite jobbigt de senaste dagarna. Har haft bra sallskap och gjort saker, men sa fort jag fatt tid att tanka har jag langtat hem. Inte sa att jag vill aka hem direkt men kommer hela tiden pa saker som jag vill gora hemma, som jag sedan inser att det kommer ga valdigt Lang tid innan jag gor.
Igar horde jag tex Stella oppna dorren till hennes foraldrars so rum, och da var min forsta tanke att jag skulle springa up for trappan in till mamma och pappa och bara ligga i sangen och prata lite innan jag skulle sova.
Det ar jobbigt.

Men jag har inga tvivel pa att det gar over snart. Kommer antagligen ga igenom manga sadana har perioder under aret, men det ar val en del av det..

Har lite bilder som ska upp nar jag har dator igen, annars ar det inget speciellt jag kan komma pa att skriva om.

Tudeluu

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

