Oi queridinhos

For att ni inte ska bli sura over bristen pa bilder kan jag ju beratta att min dator fortfarande inte fungerar och att jag skriver det har via en iPad med varldens mest enerverande knappljud. Sa om nagon har ratt att vara irriterad sa ar det jag!

Annars har det varit en bra dag so far, ca 35 grader varmt.. En riktigt hard vinter det har ^^ problemet ar att jag inte vet vad jag ska gora av mig sjalv nar det ar sa varmt, det ar val mina svenska gener som forsoker lura mig att jag skull vara mycket lyckligare under ett tva meter tjockt snotacke.
Det vart en tur till det afrobrasilianska museet idag, och det hade val kunnat vara kul. Om jag hade fattar ett ord av vad de berattade..
jaha, nej men, den kommer fran Kongo sager du, intressant! (jag lyckades faktiskt rakna ut att nar de sa ett afrikanskt land sa var det ofta darifran sakerna kom, man har val brains!).

Jag rakade namna for min host mom att jag gillade en sorts chokladkakor som fanns har hemma, och nu har hon kopt typ fem olika sorter. Hur gullig som helst!

Tchau!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Oi queridinhos

  1. Berndt Hällgren skriver:

    Hej Johanna och vad kul att du lagt upp en blogg. Beklagar naturligtvis dina problem med datorn, men det fungerar tydligen att använda en smart phone också. Hur intressant som helst med vardagsbilder och kommentarer från Brasilien. Här vankas älgjakt till veckan och då smäller det ……

  2. Berndt Hällgren skriver:

    Vete fasen hur detta skickas, men wordpress har mest troligt godkänt mig (tror jag). I vart fall hjärtliga hälsningar från Umeå.

  3. Ali Hussain skriver:

    Du får sju olika sorter om du kommer hem nu……….. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

  4. Idiz skriver:

    råkade nämna har jag svårt att tro. du var säkert helt desperat efter chokladkakor!!!! kan se dig framför mig, mölarn..

Kommentera

