Sightseeing

Precis kommit tillbaka från en tur utanför São Paulo. Vi åkte till en restaurang typ en timma utanför tillsammans med mina nya grandmothers (dom påpekade snabbt att jag har fyra stycken nu, jättegulliga).
Det var lite mer som jag är ”van” vid utomlands, de sålde saker vid gatorna och mer folk ute, hundar som sprang runt osv. Det var kul att se att det fanns också, inte så långt bort.
Hade inte kameran med mig som vanligt, vi åkte ändå bil mesta tiden..

Bara för att ni ska bli impade: Spenat och tomatsås!
Låter ju inte jättegott iofs, men lägg till pasta och kött och mixa köttet och spenaten och lägg i det i pastan och vik sedan pastan och lägg allt i tomatsas, då har ni min lunch.
Låter inte jättebrasiliansk, men visst är jag modig!?

Boa noite

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sightseeing

  1. Catarina skriver:

    Imponerande Johanna! Mysig utflykt! Låter lite som det Brasilien vi såg på vår semester.
    Hoppas allt är bra. Puss o kram från mamma

Kommentera

